torstai 30. kesäkuuta 2016

Jatkettuja lauseita


Taas pätkähti haaste! Tällä kertaa Jatka Lauseita - haaste... Jes, tykkään tälläsistä, vaikka nää on joskus vaikeita :)





En ymmärrä... No esim. Kiinan kieltä, mutta jos syvällisiä ollaan niin... En ymmärrä ihmisiä ja tätä maailman menoa tänä päivänä. Asiat tuntuvat olevan kaikin tavoin vinksallaan ja menossa edelleen huonompaan suuntaan. En myöskään ymmärrä, kun jankataan, että maapallo pitää pelastaa, ja silti kukaan ei tee mitään. No sitten varmaan tehdään, jos saamme siitä rahallista hyötyä. Raharaharaha.... :(



Seuraavaksi ajattelen... Siirtymistä sohvalle, luultavasti leffan pariin (tein tämän haasteen eilen illalla)



Viime aikoina... Olen haaveillut ulkomaan matkasta jonnekkin lämpimään. Syksyä odotellessa ^_^



En osaa päättää... Ai mitä? No en mitään. Mä oon tosi huono tekemään päätöksiä. Kiireinen päätöksen teko on ahdistavinta ikinä. Hmm... olikohan tämä sittenkään oikea päätös..








Muistan ikuisesti... Jyväskylän. Edellisen parisuhteeni alkuaikoina tuli hengailtua siellä tosi paljon. Ystävystyin siellä moniin mahtaviin ihmisiin <3




Noloa myöntää että... Olen jo pitkän aikaa räpistellyt tiukassa sokerikoukussa. Silti bloggailen reseptejä sokerittomasta suklaasta. Aika noloa ^_^





Viikko sitten... Oli keskiviikko. Nyt lyö pää pahasti tyhjää :D





Kaikista pahinta on... Pelko vanhoista päivistä. Miten mun käy? Sairastelenko paljon? Hylätäänkö mut jonnekkin kolkkoon hoitolaitokseen julmien hoitajien huomaan? Pelko on pahinta.








Salainen taitoni on... Eihän se oo enää salainen, jos sen tässä paljastaa :D Onpas tämäkin vaikea... hmm.. Lasketaanko silmien kieroon laittaminen? Sitä ei kaikki osaa. En siis sitä harrasta yleensä :D





Jos saisin yhden toiveen se olisi... Haa! mä oon aina miettiny tätä, mikä olisi ovela vastaus! Toivoisin siis tuhat lisätoivetta :D No joo.. Toivoisin yksinkertaisesti näin: "Toivoisin, että elämässäni olisi kaikki hyvin" Tuohon toiveeseen sisältyy myös läheiset ihmiset, että heilläkin olisi kaikki hyvin :)





Minulla on pakkomielle... Esim. rapsutella kummallisella tavalla viiksiäni. Naksutella jotain esinettä (Esim. kaukosäätimen patteriluukku). Sormien niveliä naksuttelen, joo tiedetään tosi paha tapa.





 Söin tänään... Irtokarkkeja. Juuh. Ylläri. Kyllä mä tästä vielä palaan ruotuun. Ehkä.








Ärsyttävintä on... Halu elää terveellisesti ja olla sellainen sporttinen ihminen, joka tekee vain oikeita valintoja. Halut ja toteutus ei meinaa mitenkään kohdata. Ärsyttää, että en kykene olemaan haluamani ihminen.





Tekisi mieli... Ihan just nyt tällä hetkellä olisi ihana pulahtaa uimaan! Oon tässä jo tunnin tuskaillut, kun on kamalan kuuma.




Minusta on söpöä... Kani/kissa/koira videot! Siis sellaiset, missä kissa (tai koira)  ja kani ovat ylimmät ystävykset ja esim. leikkivät yhdessä ja nukkuvat vierrekkäin. Supersöpöä :)




 Hävettää... Joskus voi hävettää, niin paljon jokin asia, ettei sitä julkisesti halua kertoa :)




Olenko ainoa, jonka mielestä.. Talvi on suoraan sanottuna ihan ahterista? Siis kun en näe tuossa vuodenajassa mitään positiivista. Kauniit talvimaisemat ei meikäläistä paljoa lämmitä. Ollaan vasta kesäkuun lopulla, ja mä jo ahdistuneena lasken viikkoja jolloin kesä alkaa olla ohi. Talven tulo on mulle henkinen kuolema. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele :)