maanantai 29. heinäkuuta 2019

Korealainen COXIR



Yhteistyössä: Bearel



Tänään esittelyssä kovassa suosiossa olevaa korealaista kosmetiikkaa, K-beautya. Korealaisia brändejä alkaa olla markkinoilla jo pilvin pimein ja lisää vaan lykkää. COXIR on vuonna 2018 lanseerattu, nuori korealainen ihonhoitobrändi. 






Brändin valmistajalla Noksibcho Pharmaceuticalilla on silti jo pitkä historia alalla. Noksibcho on nimittäin valmistanut ihonhoitotuotteita jo vuodesta 1979. Oma tehdas ja tutkimuslaitos Koreassa takaavat laadukkaat raaka-aineet ja tuotteet. COXIRIN imagoon kuuluu trendikkyys, tehokkuus ja edullinen hintataso. COXIRin pakkausdesign on unisex, joten se tavoittaa helposti sekä naiset, että miehet. 


COXIRilla on seuraavat tuotelinjat

Ultra Hyaluronic (kosteuttava), Vita C Bright (kaikille ihotyypeille), Black Snail (kuivalle, ikääntyvälle iholle), Tea Tree Pore (epäpuhtaalle iholle) ja Intensive EGF Peptide (ikääntyvälle iholle). 






Sain Bearel- verkkokaupasta* testiin muutamia COXIRin tuotteita, joista kerron nyt fiiliksiä. COXIRia olikin supermielenkiintoista lähteä testaamaan, sillä omat kokemukseni K-beautyn osalta ovat olleet suurelta osin pelkkää positiivista ^_^ 







Ultra Hyaluronic Cleansing Oil*  15,12€/ 150ml 



En osaisi todellakaan enää olla ilman puhdistusöljyjä. Olen harrastanut kaksoispuhdistusta jo useita vuosia, jossa ensimmäisen puhdistuvaiheen virkaa toimittaa öljy. 

COXIRin puhdistusöljy vakuutti ihan samantien ekalla kokeilukerralla. Putsari sisältää mm. rypsi-, ruusunmarja- ja cameliaöljyjä. Putsari on varustettu myös useammilla kasviuutteilla ja tietysti trendikkäällä hyaluronihapolla, jonka voikin jo tietää tuotteen nimestä.

Ultra Hyaluronic öljyputsarin koostumus on melkein vesimäisen keveää öljyä. Täydellinen vastakohta paksuille ja tahmeille öljyille. Putsari liukuu iholla vaivatta ja on tosiaan todella miellyttävän tuntuinen. COXIRin puhdistusöljy emulgoituu käytännössä täydellisesti veden kanssa. Se on niis helppo huuhtoa iholta pois. Jälkituntu on pehmeä ja mitään kalvontuntuja ei ole iholla havaittavissa. Aika täydellinen tapaus, josta ei keksi moitetta. Öljyputsareiden parhaimmistoa ^_^







Vita C Bright Toner*   14,32€/ 150ml




Vita C Bright Toner sisältää mm. all-star ainesosa niasiiniamidia, hyaluronihappoa, kollageenia ja ihoa rauhoittavaa lakritsijohdannaista. Edellä mainittujen lisäksi kasvovedessä on myös C-vitamiinia ja aika hurja määrä antioksidanttisia kasviuutteita.

Koostumukseltaan Vita C Bright Toner on ns. paksumpaa vettä. Mielestäni tätä ei kannata tuhlata vanulappuihin, vaan painella iholle kämmenen kautta muutama tippa kerrallaan. COXIRin kasvovedellä on aivan huipputason kyky sitoa iholle kosteutta. Muutamalla kerroksella iholle saa kerrostettua runsaasti kosteutta. Jälkituntu kerrostamisen jälkeen on hieman tahmea. Tahmeus kertoo korkeasta humektanttimäärästä, ja korkea humektanttimäärä taas kertoo tehokkaasta kosteudensitomiskyvystä. Tahmeuden tunteen saa häipymään lisäämällä iholle kosteus/hoitovoiteen.








Ultra Hyaluronic Ampoule*  15,12€/ 50ml




Ja ylistys jatkuu COXIRin seeruminmuodossa :D 

Seerumin tehokosteuttava efekti pohjautuu tietenkin tuotteen nimessäkin mainittuun hyaluronihappoon. Hyaluronihappo kykenee sitomaan 1000 kertaisesti oman painonsa verran vettä, mikä tekeekin siitä päihittämättömän raaka-aineen kosteusköyhän ihon hoidossa. Ultra Hyaluronic Ampoule sisältää 40% hyaluronihappoa. Seerumi sisältää myös ihoa rauhoittavaa allantoiinia, sekä  korjaavaa pantenolia.

Arvatenkin seerumi on todella tehokkaasti kosteuttavan tuntuinen, mutta myös erityisen riittoisa. Pumppasin seerumia ensimmäisellä kerralla aivan liikaa, ja siitä määrästä tuntui riittävän vielä kaulastakin alaspäin. Kannattaa siis annostella maltillisesti ^_^ Koostumus on löysähköä, kirkasta geeliä, joka liukuu liukkaasti iholla. Tämän voi heittämällä laittaa tehokkaasti kosteuttavien seerumeiden Top 10- listalle. Ja siis mieletön hinta-laatusuhde!





Vita C Bright Cream* 15,92€/ 50ml



Korealaiset suosivat paljon erittäin ohuita voidekoostumuksia. Vita C Bright Cream onkin juuri tämän tyyppinen, kevyen tuntuinen ihoon hulahtaja, kosteuttavalla ja pehmittävällä jälkitunnulla. Mattainen jälki. Voiteessa on miedon kukkainen tuoksu.

Vita C Bright kosteusvoiteessa on incin alkupäässä niasiiniamidia ja tehokkaasti ihoa ravitsevaa sheavoita. Tämäkin kosteusvoide on boostattu useilla antioksidanttisilla kasviuutteilla, mm. tomaatilla, gingsengillä, teepensaalla ja rohtosammakonputkella







COXIRin tuotteista jäi erittäin hyvä ja erityisesti tehokas fiilis. Hinta-laatusuhde tuntuisi olevan oikein hyvin kohdillaan ja mielenkiinto COXIRin muihinkin tuotteisiin syttyi ehdottomasti :)



COXIRin koko tuotevalikoima löytyy Bearel*- verkkokaupasta.




*mainoslinkki








6 kommenttia:

  1. Toi puhdistusöljy on niin hyvää! Yksi parhaimpia mitä olen testannut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan samaa mieltä ^_^ Voisin ehdottomasti ostaa jatkossa.

      Poista
  2. Nyt on kyllä menty nimeä ja pakkauksia myöten kopsaan toinen korealainen COSRX, millä että ihan heikottaa. Tänne tullessa eka luulin, et oot kirjoittanut nimen väärin, mut kun luin tajusin, et täähän on uus brändi, joka on päättänyt ratsastaa toisen brändin siivellä. En ihan tykkää näin vahvasta matkimisesta, jonka vuoksi tuskin tulen tarttumaan tämän sarjan tuotteisiin. 😮🙁😑

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä samaa mieltä tuosta röyhkeästä kopioinnista brändin ulkoasun ja nimen suhteen. Mä nimittäin itse luulin joskus alkuvuodesta kun COXIRista kuulin, että se olisi COSRX, joka onkin vain vaihtanut nimeä ja uudistunut tms. Tämä siitä syystä, että nimi muistutti niin paljon COSRXia puhumattakaan pakkausdesignista. Tätä kyllä hämmästelin paljon :D

      Poista
    2. En siis ole ainoa, joka on mennyt sekaisen. :D Pikkukuvassa lukulistalla ei brändejä erottanut toisistaan ja lukiessakin tuojotin pitkään kuvia, et mitä ihmettä. :D On kyllä sen verran vahvaa kopsausta jopa nimeä myöden, etten ihan tajua. :o

      Poista
    3. Joo et oo ainoa 😄 Tätä COXIR/ COSRX hässäkkää on kummasteltu ulkomaisillakin foorumeilla. Mulla tulee ekana mieleen, että napataan ovelasti kuluttajien huomio heti, luomalla jo suosittua brändiä muistuttava "kopiobrändi".

      Poista

Kommentit piristävät aina :)