lauantai 20. tammikuuta 2018

Kysy multa - Mä vastaan








Aina toisinaan näkee muiden blogeissa kivoja "Kysy - Mä vastaan" aiheisia postauksia. Ajatus tästä on pyörähdellyt aina toisinaan päässä, ja aina myös unohtunut, mutta jospa nyt olisi aika sellaiselle? :)

Siispä mä ajattelin, että te lukijat voitte kysyä multa kysymyksiä liittyen ihan mihin vaan. Valkkaisin teidän esittämistä kysymyksistä ne 20 mielenkiintoisinta ja vastaisin teille sitten niihin täällä blogissa :)

Kysyä voi mitä mieleen pälkähtää, mutta toivomuksena mulla on toki, että kyssärit ovat asiallisia. Ja erikoistoiveena syvällisemmät kysymykset, minä kun tykkään pälpätellä ja pohtia asioita :D

Kysymykset voi laittaa joko sähköpostiin tuubitoleranssi@gmail.com tai sitten vaikka suoralla kommentilla blogiin, aloittaen kommentin sanalla KYSYMYS. Blogiin tulleita kysymyksiä en tietenkään julkaise suoraan, ja kaikki kysyjät pysyvät anonyymeinä :)

1 kommentti:

  1. Mäki oon tätä samaa joskus pohtinut, mutta en oo päässyt toteutukseen asti - josko sitä nyt sais pyörät rullaamaan tän osalta.. :D

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele :)