tiistai 13. kesäkuuta 2023

Kosmetiikan kesäsuosikit

 Sisältää mainoslinkkejä.



Kuva: Unsplash.


Kosmetiikan käytön suhteen mulla jää pitkäksi aikaa käyttöön joitain tiettyjä tuotteita. Ne on just niitä, joista tulee suosikkeja. Kun tuote loppuu, on pakko ostaa lisää, koska kyseinen tuote toimii täydellisesti. Mä ajattelin naputella postauksen mun omista kesäsuosikeista 🌞

 


 




Puhdistuksessa mä käytän paljon Pure=Beautyn öljyputsaria (24,90€/ 200ml). Vedellä pois huuhtoutuva putsari on riittoisa ja toimii niin kasvoilla, kuin vartalollakin. Öljyputsari on aivan ehdoton juttu poistamaan aurinkosuojatuotteet pois iholta tehokkaasti. Ja muistutuksena, että öljyputsari on tosi helppo ja edullinen tehdä myös itse. Lue aiheesta täällä.

Iho kaipaa tietysti myös kesällä kosteutusta. Myös tässä tapauksessa Pure=Beauty on kestosuosikkini. Birch Sap mist (22,90€/100ml) on mielettömän tehokas kosteussuihke. Se pystyy kilpailemaan jopa, Bybin Mega mistin kanssa. Hieman edullisempi, mutta myös tehokas vaihetoehto on Mossan Age defence- kasvovesi (11,90€/ 200ml).

 


 
Kuva: Bearel

 

Kesällä kovin täyteläiset voiteet kasvoilla ei meikäläistä houkuttele. Oon tykännyt käyttää Feel Freen geelivoidemaista kosteusvoidetta (12,95€/50ml). Mukavan raikas varsinkin jääkaappikylmänä. Myös Mizonin Snail cream (14,90/35ml) toimii kesällä 10/10. Mizonin olen valkannut vuoden parhaimpiinkin. Ja tietysti Frantsilan Kehäkukkavoide (17,95€/60ml) ihoa korjaavine ominaisuuksineen on must have kesään.  



Tykkään kesälläkin käyttää kasvoöljyjä, kunhan ne ovat koostumukseltaan keveitä. Ruusunmarjaöljy (15,05€/30ml) on kestosuosikki, josta tuskin koskaan luovun. Mossan kasvoöljy (17,90€/ 30ml) on ollut pitkään yksiä mun kesäsuosikkeja. Ja uusi ihastus on tietysti Evolven raikkaan sininen kasvoöljy (18€/10ml). Evolve taitaa olla kevein koskaan kokeilemani kasvoöljy. Siis just täydellinen kesään.🌝

 


Näin luonnollisen upealta iho näyttää Alga Maris aurinkovoiteen jäljiltä 😍😍

 

 Olen oppinut tykkäämään monista aurinkovoiteista, mutta olen huomannut, että yksi tarttuu muita helpommin käteen. Se on tietysti Alga Marisin sävytetty aurinkovoide (28,90€(50ml). Tästä löytyy SPF30 ja SPF50. Mulla on ollut nyt tehokäytössä SPF50 ja totean joka päivä peiliin katsoessa, että tämä on superhyvä tuote! Alga Maris kosteuttaa, suojaa ja kaunistaa. Unelman pehmeästi levittyvä aurinkovoide blurraa tehokkaasti myös huokosia, juonteita sekä kaunistaa ihon luonnollisesti. Mun iholle sopii sävy Beige

 Vartalolla oon tykännyt käyttää Lieracin SPF50 aurinkovoidetta (28,12€/150ml). Helppo suihkutettava koostumus imeytyy nopsaa ja on kosmeettisesti miellyttävä .




Vartalolle oon tykännyt käyttää Weledan vartalovoidetta (12,76€/ 200ml). Tästä mä juuri kirjoittelinkin ja perustelin, että miksi se toimii niin hyvin kesällä. Myös Urtekramin vartalovoiteista oon tykännyt kesällä, niistä ei jää liiaksi tuotetuntuja iholle. 

Aurinkokapselit eivät ole kosmetiikkaa, mutta yritän joka kesä muistaa näitä napsia. Aurinkokapseleista saa lisäsuojaa iholle ja bonuksena päivetyskin saattaa näyttää syvemmältä. Huom. aurinkokapselit eivät korvaa aurinkosuojavoidetta. Betamaxit (9,95€/48kaps.) on ollu lemppareita monena kesänä. Kokeilin näitä ekan kerran Thaimaan reissulla ja iho ei muistaakseni edes punoittanut kertaakaan. 🙊








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele :)