perjantai 7. lokakuuta 2016

Hiustuote-ihastuminen

Biozell. Varmaan tosi monelle tuttu hiustuotteiden markettisarja. Mulla tulee Biozellista ihan ekana mieleen se vaaleanpunainen-sinertävä-kirkas geelituubi. Varmaan moni muistaa, siis ihan sieltä ysäriltä. Onkohan sitä vielä olemassa? Sillä sai silloin ihan jäätävän korpputukan ^_^

Tänään aamulla, ennen tämän postauksen aloittamista, mulla tuli mieleen Biozelliin liittyvä vahva muisto. Palataan siis jälleen ysärille. Aikaan jolloin Take That oli tosi kova juttu. Itse en koskaan heidän musiikista välittänyt, se oli enemmän tyttöjen juttu :) Kuitenkin Mark Owenin hiuksia fanitin kovasti. Kerran sitten oli mummolareissu edessä ja ennen reissua halusin ehdottomasti kokeilla laittaa geelillä hiukset keskijakauksella taaksepäin. Koska Markillakin oli ja se oli cool. Halusin olla myös cool. Kylppäristä löytyi se Biozellin legendaarinen geeli ja sitä sitten tukkaan. Taisi olla ensimmäisiä muotoilukokeiluja ja tietenkin sitä geeliä oli litra päässä. Lopputulos tuntui silloin tosi nololta, eikä ainakaan mitenkään coolilta. Halusin pestä pois sen. Mutta äiti ilmoittikin, että nyt ei ole aikaa, nyt mennään. Niin sitä sitten mentiin ja minä rääyin auton takapenkillä, että en kehtaa tulla mummolaan sukulaisiin, kun näytän näin rumalta. Sellainen Biozelliin liittyvä muisto mulla :D



Postaus siis käsittelee Biozellin uutukaisia. Men Bulletproof sarjaa. Yleisesti ottaen nyökyttelin testatuille tuotteille positiivisesti. Men Bulletpoof sarjasta kuitenkin löytyi yksi ihastus-tuote, joka oli mun hiuksille oikein kymppilöytö.



Super Hold Gel 7,50€/150ml Oli mulla vähiten testissä. Mun hiusmalli on just nyt sen verran pitkä, että en osaa hyödyntää geeliä siinä. Yleensä ottaen, koen että geelit on enemmän ideaalisia lyhyiden hiusten muotoilussa. Kuitenkin geeli toimi tosi hyvin taaksepäin vedetyssä ponnarissa. Sillä sai hyvin tasoitettua leijuvat yksittäiset hiussuortuvat ja antoi se muutenkin pitoa. Hyvä pito, mutta ei tehnyt sen näköistä että geeliä on laitettu. 

Maximum Hold Wax 7,50€/ 100ml  oli enemmän käytössä, oon muutenkin nykyään enemmän vahojen ystävä. Ennen karttelin vahoja, kunnes opin käyttämään niitä oikein. Tästä mä tykkäsin. Toimi mun hiuksissa oikein hyvin. Mulla on hankala hiuslaatu, joka tarvii jämäkkää pitoa. Mun hiuksille sellaiset "Hold level 1" on ihan höpöhöpö-juttuja. Vitosta pitää olla tai mielellään vaikka satasta. Vaha antoi tosi hyvin tukea ja tällä pystyi muotoilemaan ilman tuskastumista.



Tuntuu, että sain taas pitkästä aikaa hiukset, niin että olin tyytyväinen. Se tunne on harvinainen mun kohdalla.













Hairspray Super Strong 6,90€/ 300ml
Oli ihastumistason lakkaa. Tosi hyvä pito, mutta ei tee kuitenkaan kypärä-efektiä. On hyviä lakkoja ja sitten "suoraan roskikseen" lakkoja. Surkein lakka mitä muistan kokeilleeni on Rainbown joku lakka. Ostin sen joskus piheyksissäni. Ei olisi kannattanut pihistellä. Kyseinen lakka ei ollut mistään kotoisin. Ihan kuin olisi suihkuttanut hiuksiin pelkkää ponnekaasua, kyseinen surkimus ei antanut hiuksille mitään pitoa. Roskiin lensi. Bulletproofin lakka hoitaa hommansa ainakin mun hiuksissa.  

Volumizing Sea Water Spray 6,90/ 150ml Oli se ylivoimainen ihastus. Suolasuihkeista mä olen lukenut monestikin ja kiinnostunut niistä, mutta aina on unohtunut ostaa. Aika jännä tuote kuulkaas. Jos hiuspuuterit on tuttuja, niin tätä voisi ainakin jollain tasolla verrata sellaisiin. Suihke antaa rakennetta hiuksiin ja samalla kevyttä pitoa. Suihke ei kuitenkaan anna samanlaista nihkeää tunnetta hiuksiin, kuin hiuspuuteri. Jämäkkä muotoilu ei pelkästään tällä tuotteella onnistu. Tykkään välillä sellaisesta renttu-lookista, tai sellainen huoleton, vähän pörröinen look. Tällä se onnistuu. Hiukset jää aika huolettoman näköiseksi, mutta silti niissä on sen verran pitoa, ettei ne makaa silmien päällä. Miksi mä en ole tutustunut suolasuihkeisiin aiemmin. Me like very much.


Kampaus on toteutettu Bulletproofin tuotteilla, lukuunottamatta geeliä.

Tuotteet  pr-näytteitä.

Oletteko löytäneet hyviä tuotteita Biozellilta?

4 kommenttia:

  1. Varsin tyylikäs ulkoasu näissä miesten puteleissa! Mun ehdoton lemppari Biozellilta on volyymisuihke, se on aivan ässä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin samaa mieltä! Tyylikäs tumma ulkoasu, ei tarvitse piilottaa peilikaappiin :D

      Biozellin tuotteet on ollut vähän vähällä huomiolla pidemmän aikaa. Suolasuihke vei mun sydämen ihan totaalisesti!

      Poista
  2. Bullet Proof - ihan loistava nimike hiustuotteille! Herättää heti luottamuksen, että homma pelittää niinkuin pitää. Löllöt hiustuotteet on niin turhia, Bullet Proofia sen olla pitää, oli merkki mikä tahansa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo nimi antaa ehkä vaikutelmaa vahvaa pitoa antavasta tuotesarjasta. Mulla hiuslaatu on tosi itsepäistä rautalankaa, joten pakko olla vahvinta laatua mitä saa :D

      Poista

Kommentoi, kysy, utele :)