keskiviikko 6. joulukuuta 2017

Lahjaidea: EOS



Heitänpä tässä ilmoille kivan pikku lahjaidean jouluksi :) Olen kirjoittanut aiemmin EOS:n huulivoiteista, jotka itse olen kokenut tosi hyviksi. Paljon luonnollisia ainesosia sisältävät, veikeään pallomuotoon pakatut huulivoiteet ovat hauska lahja, varsinkin huulivoide-addikteille ^_^




EOSin pallukoita on nyt saatavilla joulun ajan Limited Edition- pakkauksissa. Vaihtoehtoina ovat 2-pack ja 3-pack.




Heh, suunnittelin jouluisia kuvia mutta miten mulla tulee näistä kuvista ihan pääsiäisfiilikset :D

EOSit koostuvat 95% luonnollisista raaka-aineista ja mun mielestä niissä on lähestulkoon täydellinen öljy/vaha- koostumus. Ne eivä tunnu huulilla liian öljyisiltä (liukkailta) mutta eivät myöskään liian kuivilta (liikaa vahoja). Näissä on myös tosi hyvät hoitotehot. Eivät ole ollenkaan pöllömpiä palleroita nämä.




Aiemminhan erehdyin näiden suhteen ja luulin näiden olevan sormilla annosteltavia huulivoiteita. Sellaisista en tykkää ja ne on mun mielestä aika epähygieenisiäkin. Sitten kun palleron pyöritteli auki, näky oli positiivinen yllätys. Näitä voi siis levitellä huuliin ihan tavallisen puikkomallin tapaan.




Keltainen pallero on Vanilla Bean, eli vaniljapapu. Tuoksu varmasti on mieleen vaniljan ystäville. Itse tykkään vaniljasta ehdottomasti. Vanilla Beanissa on onnistunut syvä vaniljan tuoksu. Vanilja tuoksuu tässä hieman jälkiruokamaisesti. Tuo mieleen vaniljavanukkaan. Näitä ei kuitenkaan kannata syödä ;)




Oranssi tapaus kantaa nimeä Pumpkin Spice, eli mausteinen kurpitsa. Oranssi on inhokkivärini tummansinisen ohella, mutta Pumpkin Spice on tuoksunsa puolesta lempparipalloni näistä. Tuoksussa taitaa olla ainakin kanelia mukana. Jotenkin tosi kiva lämmin tuoksu.




Kuva hieman vääristää värejä, mutta tämä pallo on hempeän roosan värinen. Roosa pallo on Sparkling Ginger eli inkivääri. Tuoksu on erittäin raikas ja pirteä. No kyllä te tiedätte jos olette inkivääriin joskus sekaantuneet. Tykkäisin tästä varmaan muuten, mutta mulla on kai nykyään inkivääritraumoja kun olen sitä syönyt aikoinaan flunssan hoitoon liikaa. Inkiväärin ystävät varmasti tykkäävät ^_^




Vipana pallo, jonka lookki miellytti mun silmääni eniten. Peppermint Mocha on hän, eli piparminttuinen mokka. Pallo on ylisöpö ^_^ Tuoksussa on tosiaan raikasta minttua ja kahvia. Mulla tulee tämän tuoksusta mielleyhtymä Frezza Moccaan. Ainakin mä muistelisin, että Frezzalla on tällainen minttukahvi olemassa.


2-Pack sisältää Vanilla Bean ja Pumpkin Spice huulivoiteet ja paketin hinta on 14,99€

3-Pack sisältää Vanilla Bean, Sparkling Ginger ja Peppermint Mocha huulivoiteet ja paketin hinta on 19,99€

EOS Limited Edition- huulivoidepaketteja on myynnissä Sokoksilla ja Stockmanneilla. 


*EOSit saatu pr-näytteenä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele :)