torstai 21. maaliskuuta 2024

Nivean täydellisyyttä hipova uutuus aurinkosuojavoide: Derma Blemish Control SPF50+

 Tuote saatu pr-näytteenä. Sisältää mainoslinkkejä.






Pitkästä aikaa tekee mieli hehkuttaa jotain tuotetta ihan maasta taivaisiin. Olen testaillut jälleen aurinkosuojavoiteita. Mulla on ollut jo pitkään missiona löytää täydellinen aurinkosuojavoide, mitä se täydellinen nyt sitten tarkoittaakaan😄 Mulle tärkeimmät kriteerit ovat kosmeettinen miellyttävyys, sekä stabiilit ja laajakirjoiset UV-filtterit, korkealla suojakertoimella. Jos nämä kriteerit täyttyvät, ollaan varmaan aika lähellä täydellistä aurinkosuojavoidetta.

Nivea Sun UV Face- sarja on täydentynyt uudella tuotteella, joka on suunnattu erityisesti rasvoittuvalle, epäpuhtaalle ja akneen taipuvaiselle iholle. Uutuus kantaa nimeä Derma Blemish Control SPF50+ (40ml). Ja voi vitsi mä sanon, että tämä hipoo täydellisyyttä! Jo ensimmäisellä kokeilukerralla mietin, että miten tää voi olla näin miellyttävän tuntuinen. 

Nivean uutuus sisältää hyvän kattauksen stabiileja, kemiallisia UV-filttereitä. Niasiiniamidi ja L-garnitiini on mukana hillitsemässä ihon rasvoittumista ja estämässä epäpuhtauksien syntyä. Sisältää myös lakritsijuuriuutetta, joka hälventää punoitusta, sekä Licochalcone A:ta, joka on antioksidantti. Tuoksu on tässä tosi raikas ja mun nenään aika mieto. 




Mietin, että olisinko voinut sokkotestissä tunnistaa tämän olevan aurinkosuojavoide. Vastaus on: En olisi tunnistanut. Derma Blemish Control- aurinkosuojavoide on aivan uskomattoman kevyttä. Kuvailisin tätä ultrakevyeksi, maitomaiseksi seerumiksi. Tässä ei ole siis mitään aurinkosuojavoiteille tyypillisiä ikäviä ominaisuuksia. Tämä imeytyy ihoon salamannopeasti, ei jää pyörimään hetkeksikään valkoisena kerroksena iholla. Ei jätä tahmeutta tai rasvaisuutta iholle. Mun iholla tämä tuntuu sopivasti kosteuttavalta. Erittäin käyttömukava, jota on oikeasti jopa kiva laittaa iholle. Tämän jättämä ihotunne on aivan mahtava. Mattainen ja aavistuksen samettinen. 




Ja tämä on ensimmäinen aurinkosuojavoide, jota mä olen mielelläni kerrostanut iholle! Edes kerrostamalla tämä ei tee ihoa inhottavan muljuavaksi tai anna raskasta tunnetta. Kerrostaminen ei myöskään tee sitä surullisenkuuluisaa rullautumis-efektiä 👍 Tämä myös lupaa pitää ihon mattapintaisena 8 tunnin ajan. Mun iholla lupaus ei täyty, mutta se kuitenkin hillitsee ihan selvästi ihon kiiltoa. Yleensä mulla kiiltelee naama jo varmaan tunnin sisällä, mutta tämän kanssa kiiltelyä on selvästi vähemmän. 😄

Jos siis etsit aurinkosuojavoidetta, joka on mahdollisimman kevyt ja huomaamaton, tässä on aivan loistava vaihtoehto. 👍


Ostopaikkoja netissä

Nordicfeel (17,50€

Stockmann (17,90€)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele :)