perjantai 7. lokakuuta 2016

Siitä suolasuihkeesta...



Ihan pikaisesti piti tehdä hehkutus-postaus. Hei oikeesti, miksen ole aiemmin tutustunut suolasuihkeisiin! :D Mä oon ihan in love. Biozellin suolasuihke on räjäyttänyt mun tajunnan. Siitä juuri kirjoitin tänään. Tää on ihan loistava. Mä en oo koskaan saanut näin hallittavia hiuksia :D
On vähän sellainen olo, että se ponnarikampaus jää nyt hetkeksi sivummalle :D

Intressit suolasuihkeisiin on  yhtäkkiä ihan taivaissa ^__^


Löytyykö suolasuihke-faneja?

5 kommenttia:

  1. Biozellin suolasuihke on parhautta, muistakaan enää monesko pullo on menossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kyllä! Mä luulen, että suihkin tuon omani loppuun alta aikayksikön. Ihan paras löytö :D

      Poista
  2. Tää on kiva, että sun tuotteet on useimmiten sellaisia, joita kaikki voi löytää sujuvasti ja edullisesti normikaupoista tai tavarataloista. Moni bloggaaja alkaa hissukseen siirtyä kalliimpiin ja kalliimpiin tuotteisiin tai sellaisiin, mihin ei vaan pääse käsiksi ilman nettikaupoissa rymyämistä. Ihan ymmärrettävää toki siinä vaiheessa, kun suurin osa normaalisti saatavista tuotteista on koluttu, mutta tavalliselle tallaajalle tää sun systeemi on toimivampi. Kiitos siis tästä(kin) suosituksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän kovasti pitää sellaista linjaa, että kaikille olisi jotain mistä vinkata. Kaikilla ei ole varaa tai halua sijoittaa hurjia summia kosmetiikkaan ja sitten taas toisaalta joillekin kosmetiikka on juhlaa ja elämyksiä ja nimenomaan vai kalliit tuotteet kiinnostaa. Itselleni ei ole varsinaisesti mitään merkitystä mikä se tuotteen arvo tai brändi on. Jos tuote on toimiva niin se riittää ja siitä pitää vinkata muillekin. Lukija saa itse arvioida onko se budjettiin sopiva vai ei :)

      Poista
  3. Mulla oli vaihe, jossa kuvittelin että vain kalliit tuotteet on niitä parhaita auttamaan mun hankalaa ihoa. Sen jälkeen olen onneksi hiukan viisastunut :D

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele :)